top of page

Nieuwsbrief augustus

Groei, groei, groei!



Daar is hij dan. Onze eerste nieuwsbrief. De afgelopen maanden is er een hoop ontwikkeling geweest die wij graag met jullie delen!



2024: We zijn er klaar voor!


2023 is volledig volgeboekt! Iedere maand draaien we minimaal een dubbele campagne, dus met 2 verschillende goede doelen. In november draaien we zelfs een campagne met 4 verschillende goede doelen. Inmiddels zijn we het eerste kwartaal van 2024 al goed aan het vullen met campagnes. Dit hadden wij als twee jonge studenten een jaar geleden nooit durven dromen!




Podcast bij Stichting Donateursbelangen


Samen met stichting donateursbelangen hebben we onlangs een podcast opgenomen. Wij bespreken hoe het gaat met de ontwikkeling van ons bedrijf, hoe ons idee is ontstaan en veel meer. Wij zijn Stichting Donateursbelangen heel dankbaar voor het bieden van een podium.


Beluister onze podcast hier!






Uitbreiding van ons bereik


Ons bereik is nu nog groter en diverser. Wij hebben ons bereik uitgebreid met 60.000+ impressies. We hebben tevens onderstaande branches aan ons netwerk toegevoegd:


  • Zorg

  • Retail

  • IT

  • Klantenservice

  • woningcoöperaties


Wij zijn enorm trots op onze groei en willen onze partners bedanken voor het vertrouwen in ons!



Matchis Fonds Stamceldonatie in de maand september


In september draagt queup bij aan het creëren van de awareness rondom dit goed doel, middels een boodschap in de wachtrij bij diverse van onze partners.


Wist je dat Matchis elke dag iemands leven redt door de perfecte stamceldonor te vinden? Stamceldonatie is van levensbelang voor mensen met leukemie of een andere ernstige bloedziekte.


Maar we kunnen nog niet alle patiënten helpen. Daarvoor hebben we structureel meer stamceldonoren nodig. Ontdek hoe we met jouw hulp een leven kunnen redden op fondsstamceldonatie.nl



Wil jij ook je wachtrij doneren aan Matchis Fonds Stamceldonatie door bovenstaande boodschap in je wachtrij te plaatsen? Schrijf je via deze link.



Campagne ontwikkeling voor Sam& voor alle Kinderen


Wij ontwikkelen momenteel een prachtige campagne voor Sam&. Deze campagne is anders dan de campagnes die we normaal doen!


Daar waar het normaal gesproken het doel is om bewustzijn te creëren bij potentiële donateurs, richten wij ons hier direct tot de doelgroep: Sam& ondersteunt kinderen uit gezinnen waar er (tijdelijk) te weinig geld is.


Deze doelgroep weten wij gericht te bereiken met een wachtboodschap in de wachtrij. Deze campagne start in september en loopt tot en met november!


Wil jij je een gerichte doelgroep bereiken met een boodschap in de wachtrij? Neem gerust contact met ons via deze link en wij vertellen je graag over onze aanpak. Wij helpen je graag met een campagne op maat!



Help ons te begrijpen: Waarom de wachtverzachter?


De groei van queup is mede mogelijk door jullie: onze partners en gebruikers. Nu zijn we benieuwd, waarom zetten jullie onze 'wachtverzachter' in? Is het voor het maatschappelijke aspect, de klanttevredenheid, of iets heel anders?


Doe ons een plezier en deel je gedachten via onze korte enquête. Het kost je slechts 2 minuutjes en met jouw input kunnen wij nóg beter inspelen op jullie wensen en behoeften.


Klik hier voor de enquête.



bottom of page