top of page

Nieuwsbrief september

Goede doelen, vakdagen en succesvolle campagnes!

Wat een fantastische maand was september. En oktober belooft nóg indrukwekkender te worden! Hier is een update van alle leuke dingen die komen en de prestaties die we de afgelopen maand hebben bereikt.

De campagnes van oktober: Onze Goede Doelen In oktober zullen nog twee goede doelen hun campagnes lanceren, namelijk Stichting Jarige Job en Stichting Leergeld. Dit komt bovenop de huidige campagne van Sam&.

Stichting Jarige Job


Terug van weggeweest! Na hun succesvolle campagne afgelopen januari, keert Stichting Jarige Job terug en deze keer met de onmiskenbare stem van Qmusic's radio dj, Mattie Valk.


Vanaf 2 oktober tot en met 31 januari zullen bellers in verschillende telefonische wachtrijen de inspirerende boodschap van Stichting Jarige Job horen.


Hun missie is simpel, maar enorm waardevol: zorgen dat elk kind een verjaardag kan vieren om nooit te vergeten. Door middel van een verjaardagsbox die alles bevat voor een feestje, zowel thuis als op school.








Stichting Leergeld

Oktober verwelkomt ook een nieuw gezicht, Stichting Leergeld. Hun boodschap is een wake-up call voor ons allen: In ons eigen Nederland zijn er 1 op de 12 kinderen die niet de kans krijgen om mee te doen aan binnen- of buitenschoolse activiteiten, puur door financiële beperkingen thuis.


Van 2 oktober tot en met 31 oktober zal hun boodschap te horen zijn in verschillende wachtrijen.


Benieuwd naar het audiofragment? Luister via deze link.

Een handdruk op de Vakdag Fondsenwerving


Zoals jullie weten is er een artikel over queup geschreven in het vakblad Fondsenwerving.


Deze maand hebben we een nieuwe stap vooruit gezet! We waren aanwezig op de jaarlijkse Vakdag fondsenwerving, hét evenement dat in het teken staat van alles rondom fondsenwerving.


Het was een fantastische gelegenheid om zowel bekende als nieuwe gezichten de hand te schudden. Deze dag heeft ons enorm geïnspireerd, wij kregen allemaal ideeën voor mogelijke kansen. We kijken uit naar toekomstige samenwerkingen met nog meer geweldige goede doelen.


Bekijk de foto van ons tijdens de vakdag!



Campagne Resultaten: Sam& Afgelopen nieuwsbrief vertelden we hoe de campagne van Sam& is opgezet. Nu is het moment aangebroken om de vruchten van onze inspanningen te delen!


Het is ons tot nu toe gelukt om 18 woningcorporaties enthousiast te maken voor Sam&. Zij zetten zich in om de boodschap van Sam& te verspreiden, niet alleen in hun telefonische wachtrijen, maar ook via vermeldingen op hun website, in hun nieuwsbrieven en tijdens face-to-face gesprekken met hun huurders. Nu al horen verschillende woningcorporaties positieve berichten van hun bellers. Wij zijn erg benieuwd naar het eindresultaat van de campagne, maar hebben er alle vertrouwen in!


Comments


bottom of page